Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Порядок повернення товару: 1)Якщо ви отримали товар неналежної якості (сколи, дефекти, пошкодження на деталях), магазин безкоштовно обмінює деталі протягом 14 робочих днів. Відправка нових деталей за рахунок магазину. Також якщо ви отримали товар неналежної якості ви можете його повернути на протязі 14 днів після отримання замовлення. Повернення робити за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, Нова Пошта відділення 19 (вул. Павла Тичини 9) 2)Якщо ви хочете повернути товар, повернення здійснюється за рахунок покупця. Для повернення товарів вам потрібно зателефонувати або написати магазину, після чого відправити товар за адресою, вказаною нижче. Адреса відправлення повернення: Київська обл., м. Біла Церква, Нова Пошта відділення 19 (вул. Павла Тичини 9). Повернення коштів відбувається протягом 3-х днів після забору вантажу. Гроші повертаються покупцеві на картку будь-якого банку. Обов'язкові умови повернення: • збережений товарний вид • збережена в цілісності заводська упаковка, пломби та етикетки • меблі не була в зборі і не використовувалася • збережений чек про купівлю Крім цього поверненню не підлягають індивідуально замовлені шафи-купе, м'які меблі не входить в складську програму і привезена по Вашому замовленню вибраної Вами тканини, ортопедичні матраци нестандартних розмірів, а також матраци з розкритої заводський упаковкою. Повернення і обмін товарів належної якості провадиться відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів". А саме: "Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики..." Зверніть увагу: товарний вигляд меблі втрачає у разі повної або часткової складання. У разі повернення меблів, клієнт оплачує транспортування меблів на склад магазину.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.